참 추운 겨울입니다. @strelka 54 over 7 years ago kr 가상화폐고 세계 증시고 뭐고 미국빼고 다 얼어죽는 겨울이네요 마침 오늘은 대설입니다. 다들 겨울잠 잔다 생각하시고 기다리면 봄이 오겠지요? 존버 아니면 죽음을! 요즘 이야기 퇴근 시간이 빨라저서 내일부터는 프라모델도 열심히 만들러가고 스팀에 글도 쓰고 방송도 하고.. 좀 꾸준히 해야하는데 꾸준히 못하는게 제 단점이라 크어억.. kr 0 0 0.000 3 comments @lekang 63 over 7 years ago 자면 안돼....자면 못일어남 ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 0 0 0.000 Reply @strelka 54 over 7 years ago 그렇게 영면을.. 0 0 0.000 Reply @steemitboard 66 over 7 years ago Congratulations @strelka! You received a personal award! 1 Year on Steemit Click here to view your Board of Honor Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award! 0 0 0.000 Reply
@lekang 63 over 7 years ago 자면 안돼....자면 못일어남 ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 0 0 0.000 Reply @strelka 54 over 7 years ago 그렇게 영면을.. 0 0 0.000 Reply
@steemitboard 66 over 7 years ago Congratulations @strelka! You received a personal award! 1 Year on Steemit Click here to view your Board of Honor Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award! 0 0 0.000 Reply
자면 안돼....자면 못일어남 ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
그렇게 영면을..
Congratulations @strelka! You received a personal award!
Click here to view your Board of Honor